kapitel 2-school friends..

Previous:
när jag väl har kommit hem så ser jag en lapp på kylen det är från mamma det står att hon ska vara sen idag på grund av jobbet jag går upp på mitt rum och byter om sätter på laptopen kollar på min facebook inget spc,sedan checkar jag in på khalils twitter han har twittrat-me and diggy going to sweden sounds fun!
åå fyfan va kul tänker jag ,kollar på klockan den är 19.33 tar fram mobilen och skickar iväg ett sms till kim om vad khalil skrev på sin twitter vi fortsatte att smsa sedan råkade jag somna på  soffan...


åå vilken smärta sov verkligen inte bra igår ,går och fixar till mej tar på mej en rödruttig skjorta och en tshirt med tryck idag blir det uppsatt hår pallar inte fixa till mej rejält tar på lite smink, sedan drar jag ner slänger i mej lite frukost & tar på mej en stor grå scarf för det verkar lite kyligt ute träffar inte på kim idag på bussen tror att hon tog bussen innan så jag sätter mej brevid nick han är skit snygg men upptagen av nån snobbig tjej han brukar hänga med oss då och då.
nick- amen tjena tey dej har man int sett på länge.
-tja aa har varit lite upptagen på det sistone
-du jag hörde att mike och du har gjort slut har man en chans på dej nu da haha jag skämtar bara.
-haha va har hänt me amanda(hans tjej)?
-det ee lungt hon är i costa rica nu med nån av hennes kusiner
-jasså okey.
-du ska du till festen på lördag hoss ali.
-jag vet inte riktigt ska du dit?
-vrf skulle jag fråga om jag inte skulle gå tey?
-haha aa det ser ut som att vi måste byta buss nu
vi byter bus och är framme i skolan han ger mej en lätt kram sen splitras vi åt träffar på kim i hallen

kim-vart var du imorse?
-jag tog 45:an vilken tog du?
- jag tog skolbussen idag såg att du kramade nick där borta shululu kärlek på gång eller
-haha nee vi hade åkt bussen med varran bara förresten han ee upptagen
-japp du har du hört om festen på lördag hoss ali ska du gå
-såklart jag ska hörde från nick precis iallafall vad har du nu?
-jag har matte du?
-matte va bra vi ses innan vi går in ska bara hämta mina saker.
sen går jag och hämtar mina saker vi träffas innan vi går in
vi sätter oss vid ett bord där det är fyra platser.

ann-katrin(läraren) kommer in hon har på sej en knallgul klänning.
john-haha check out this yellow freak!
alla brister ut i skratt ann.katrin bankar på bordet- nu får ni vara tysta faktiskt.
john är klassens clown han är skit rolig och ska alltid lägga en taskig kommentar på lärarna.
rabih-haha den var skön john eyy vilka ska till festen ikväll. alla börjar prata i mun på varran
plötsligt öppnas dörren och mike kommer in han ser mej och sätter sej på stolen framför
rabih-tja mike vrf ee du sen?
mike-hade ett par saker att ta hand om han vänder sej om till mej -hey läget?
-bara bra sj?- det är super hur ee det me dej kim
-aa det är bra vad händer annars
-aa livet rullar på som vanligt han ger mej en sorlig blick jag vänder mej om,
-okey jag försöker att inte kolla på han men jag ser att han river i sin skrivbok och skriver nåt på lappbiten
jag kollar ner och han ger mej en lätt spark under bordet och ger mej lappen det står -du vet att jag fortfarande älskar dej...
jag reser mej upp och frågar ann-katrin om jag får gå på toa hon nickar åt mej och jag går ut till toaleten fan att han ska vara så har lust att bara skrika rakt i hans face att jag inte gillar honom om han nu tror det.
jag hör hans röst bakom dörren mike- du kan du komma ut så att vi kan prata gumman.
jag kommer ut -vrf stack du ut du vet ju att jag bara säger sanningen ändå här finns inga skäl till att ljuga.
-aa jag vet men jag vill att du ska veta att jag har inga känslor för dej för tro mej jag gillar dej som kompis du är en underbar person men jag tycker inte att vi ska vara ihop helt enkelt , jag ser tårarna i hans ansikte jag kramar honom och viskar-vi kan vara vänner jätte nära vänner , jag vet att jag säger så för att bara trösta honom egentligen så vill jag inte ha nått med han att göra kim kommer ut - hallå vart tog ni vägen sitter faktiskt sj där!
jag släpper honom och följer med kim in igen efter en stund så slutar vi jag o kim drar till toan
kim-du va var det dära om da?
-han skrev på en lapp en sak och jag berättade för honom hur jag verkligen kände sen börja han gråta fan vill verkligen inte ha nåt me honom att göra just nu.
-var inte så taskig nu han är faktiskt en skön kille,

efter franskan så har vi lunch och jag säger bara maten var en riktigt äcklig sörja vet inte ens va fan det var!
så jag sammy, rabih,kim och nick drar till en glass affär för ingen av oss var spc hungrig jag tar en ben jerry cockies and coco dom andra tar några andra vi sätter oss vid ett bord längst in till förnstret.nick- eyy min biologi börjar om en kvart pallar int gå ska ni gå? vi svarar nää ingen av oss pallar me per just nu vi äter klart våra glassar och drar till parken kim tänder en cigg och resten gör detsamma pallar int tända en ny så jag och kim delar nick-vem vill testa min nya moppe farsan köpte den presic till mej. jag hoppar upp och skriker JAAG! för jag älskar verkligen att åka moppe vi går till där han hade lagt sen moppe dom andra sitter kvar jag hoppar på och han sätter bakom och tar tag runt min midja. vi börjar köra och fyfan va härligt det är att köra i detta väder...

kapitel 2 det kommer mer kommentera gärna


lisa

den här kapitlet var mycket bättre tjejer forsätt så

2011-04-27 | 09:31:17 | http://lisaarmandt.blogg.s



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback