kapitel 4- Shit happens

previous:Min morsa ville att jag jag skulle bli muslim och min farsa som var kristen då , ville att jag skulle välja själv och så fortsatte deras bråk tills min pappa bestämmde sig för att flytta tillbaka till hans amrikanska liv.
Jag vet inte ens vad jag är nu men jag vet att gud finns och att han vaktar mig.
"Lezz goo , det börjar bli tråkigt fan" avbröt kim mig mitt i mina tankar
"Okey" sa jag och hängde på
Efter den där stunden har jag ingen aning om vart vi gick eller vad som hände.



jag vaknar och ser mej omkring ser att kim ligger bredvid mej i kims säng det ser ut som att vi sov hoss kim igår kväll
mitt huvud skriker fan pain ,kollar på klockan hon är 04.17 jag går upp tar av mej klännigen och tar på mej en stor tshirt från kims garderob och somnar om.

när jag vaknar på morgonen så är kim och jasse redan uppe jag ställer mig upp
-asså du jag kommer inte ihåg nåt från igår, vafan hände och hur hamna vi här? mom is gonna kill me!
kim-vi träffade på adam ,han köpte några flaskor till oss sen kom vi hem och drack tills vi somna haha bra förklarning va?
- haha nej men iallafall ska vi dra till skolan idag?
-nee vi ska till nick och rabih dom skolkar också?
-och vart ska vi?
-vi ska dra till jasse's place du vet skärholmen:)
-vad ska vi göra där?
-sluta fråga så mycke bara ta på dej nåt så drar vi!
-jaja okey ge mej nåt att ta på mej, kim kastar ett gult linne som det står OMG på haha.
-den där linnet har vi minnen om haha
- aa verkligen det var de  jag tänkte på kommer du ihåg att sammy hamna i fight me nån chick i klubben och vi blev utkastade,den dagen var verkligen knas,
-jaa jag vet men påmin mej inte så mycke kommer ihåg att jag var tilsammans med stalkern erik då haha han var så rolig,
vi skrattar en stund åt det sen så ställer jag mej upp tar på mej linnet och ett par svarta byxor lägger på lite smink sen tar jag fram mobilen och skickar iväg ett sms till morsan-sov över hoss kim igår är i skolan nu :)
när vi alla är klara så kommer rabih o nick ,rabih har med sej hans farsas gamla bil och nick sin moppe såklart så ee det jag som får åka med nick.vi kör en stund och efter en stund så är vi framme,

jag försöker gå av när jag ser att mina byxor har fastnat på moppen.
-fuck mina byxor har fastnat,jag försöker dra jag drar och drar allt va jag kan.
nick- din dummer dra inte, han sitter ner och drar ur byxan från moppen
- du ska inte dra kolla nu det har blivit hål på dina byxor.
-jaja whatever jag torkar av mej dammet från när jag ramlade.
-du har lite där också
-vart?
-där på byxan,ser du inte här på din bak haha.
-bort med fingrarna nick!
dom andra kommer ur bilen, kim kommer fram till mej och drar mej lite längre bort från dom andra
-asså vrf är nick så närgående på dig är du säcker att han och amanda inte har gjort slut.
-han är inte närgående.
-trust me girl,he is !
-jaja men jag tror dom är ihop ska jag fråga?
-aa gärna i wanna know!

jag går fram till nick drar bort honom lite .
-du är du verkligen ihop med amanda?
-aa hurså vill du ta chansen eller hehe?
-såklart inte jag undra bara.
-jag vet tey att du vill ,säg det bara.säger han med ett hån leende
-asså nej har presic gjort slut med mike och så...(han avbryter)
-för att kunna vara ihop med mej va?
-neej fattar du inget. vad får dej att tro att alla tjejer gillar dej ens?
-det hära såklart.så drar han upp tröjan och jag lovar man håller på döö inuti för det han säger är så sant!
jag knuffar bort honom -dröm vidare nick haha!
-you know u want it hehe, säger han och skrattar
jag pekar åt han och går till kim.
-omg asså såg du?
-jaa riktigt hot shit!
-men endå vi får inte fall in love in our freinds kim.
-jag vet men hur klarar vi oss det är tur att han har tjej.
-okey done talking abaut him vad ska vi hitta på?
-kom vi frågar jasse vi går över till dom jasse och rabih verkar ha nåt på gång haha.

-eyy vad har ni tänkt hitta på dah säger jag och tänder en cigg.
jasse-kom vi drar till köpcentrum va säger ni?
-aa okey vilka är med alla säger ja jag sätter mej på moppen jag håller i sadeln
nick- håll i mej istället så att du inte ramlar av
-glöm det!
-kom igen jag bits inte ,det är bara för din säkerhets skull tey
-okey da sen börjar vi köra vi är framme där ,jag går av sen går jag till kim och jasse vi går in tillsammans medans killarna går bakom vi går runt en stund sen går vi in på mc donalds och vi beställer mat vi sitter och äter sen går jasse och kim till toan så jag får sitta sj med the boyz
rabih- eyy tey ska ni tjejer till klubben ikväll.
-nee vi var där igår
-utan att säga till oss svikare haha
-ee nej ,jasse och kim kommer tillbaks

kim-eyy vi ska sova hoss jasse ikväll vilka är med.
-jag är med säger jag.
rabih-och vi också om det finns ett extra rum är inte din morsa hemma
-nee dom är bortresta hela veckan.
-okey , det börjar bli mörkt vi går in i en affär sen vi köper ett par redbulls och lite snacks.
jag köper en ny ciggpaket kassörskan märker inte ens av att jag är mindreårig
vi drar ut och vi alla tänder en cigg förutom jag och kim vi delar som vanligt plötsligt så kommer en släkting till jasse förbi jasse-fort göm mej hon kommer tjalla till mamsen att jag röker,
vi alla ställer oss framför henne så att hon inte syns och släcker ciggen.
-huh det där var nära ögat säger jasse om hon såg mej hon skulle tjalla till morsan vafan !
haha vi skrattar lite sen drar vi hem till jasse.

hennes hus är jätte mysigt en typiskt arabisk lägenhet vi drar in till jasses rum och det första jag ser är den stora khalil affichen-herregud vad han är snygg!
-visst är han ska du till plattan när han och diggy kommer.
-såklart jasse vad annars.
rabih-tjejer och deras kändisar.
vi sätter på en film och alla mosar sej in i hennes lilla gröna soffa rabih och jasse verkar ha det mysigt iallafall medans jag sitter ihopklämd mellan kim och nick. filmen är skit bra vi kollar på parnomal activity 2. efter typ nån timme är den slut
jag kim och jasse sover i hennes säng medans killarna sover i hennes föräldrars rum.

jag öppnar ögonen och ser att jasse smyger in till killarna jag väcker kim,
-såg du, din kusse ee på G
-haha jag vet jag tror hon gillar rabih
-mm verkar så faktiskt,men du, va ska jag säga till morsan hon kommer slakta mej imon fan.
-säg bara att du sov hoss mej
-men dina föräldrar ee ju hemma hon kommer fråga dom ju
-ähh vi hittar på nåt imon sov nu ee fett trött.
-okey godnatt.
-goodniiight
så då var kapitel 4 klart va tycks hittils lite för lång för kort? kommentera vad som tycks





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback